1

 

 

W celu zgłoszenia udziału w III edycji Dragons’ Den prosimy o przesłanie:

-CV uczestników;

-zwięzłych odpowiedzi na poniższe pytania (max. 600 znaków na każde);

-executive summary (max. 3 strony);

-ewentualnych materiałów dodatkowych;

1. Jak nazywa się Wasz start-up?
2. Do jakiego sektora należy Wasz start-up?
• Biotechnologia i medycyna
• Komputery i elektronika
• Energia
• Internet
• Nanotechnologia i materiały
• Software
• Telekomunikacja
• Transport
• Inne
3. Czy zarejestrowaliście działalność? Jeśli tak to w jakiej formie (sp. z o.o. itp.)
4. Czy Wasz start-up otrzymał dotychczas finansowane? Jeśli tak to w jakiej wysokości?
5. Strona internetowa Waszego start-upu (jeśli posiadacie)
6. Prosimy o krótki „elevator pitch”
7. Wymieńcie członków zespołu i ich funkcje
8. Jaki problem staracie się rozwiązać? W skrócie przedstawcie podsumowanie rozwiązania problemu.
9. Co jest przewagą konkurencyjną Waszego produktu/usługi?
10. Jak długo jesteście w stanie utrzymać przewagę konkurencyjną? W jaki sposób chcecie tego dokonać?
11. Jaki jest Wasz rynek docelowy?
12. Jaka jest aktualna wielkość Waszego rynku docelowego oraz jego szacowany wzrost?
13. Kto jest Waszą konkurencją?
14. W jaki sposób będziecie zarabiać/zarabiacie? Co będzie/jest Waszym głównym źródłem dochodów?
15. Czy Wasz start-up przynosi już przychody? Jeśli tak to jak duże?
16. Jakiej wysokości wsparcia finansowego potrzebujecie, aby rozpocząć działalność? Jeśli już prowadzicie działalność, prosimy o informacje na temat dodatkowego zapotrzebowania finansowego (wyjaśnienie przeznaczenia środków).
17. Jaki jest Wasz harmonogram generowania przychodów po rozpoczęciu działalności?

na maila zapisy@letsstartup.pl lub zapisy@lsuwarsaw.pl do daty 03.04.2016. Format pdf, czcionka Times New Roman, wielkość czcionki – 12.

 

 

 

 

Wszelkie pytania i wątpliwości prosimy przesyłać na maila zapisy@letsstartup.pl lub zapisy@lsuwarsaw.pl